סבם של הנרצחים: "פרחים שנקטפו, קורבנות קדושים"

אסתי פלד No Comments on סבם של הנרצחים: "פרחים שנקטפו, קורבנות קדושים"

סבם של הנרצחים בפיגוע בחווארה, בשיחה עם 'קול חי': "זה מחייב אותנו לעסוק בדברי קדושה ולהוסיף קדושה בעולם, בעיקר על ידי לימוד התורה והגברת מצוות בין אדם לחברו"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הפיגוע בחווארה: סבם ודודם של הנרצחים, שוחחו הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית.

הדוד יהודה נאומברג: "הם נרצחו בדרך ללימוד תורה בישיבה. יגל אמר לנו בשבת שזה קשה ללמוד תורה אבל הוא רוצה להתאמץ. זה לא מובן מאליו", ספד הדוד. "יגל היה אמור לסיים בשבוע הבא קורס חובשים, היה לו גמ"ח כלי עבודה לתושבי היישוב. זה יגל. גם הלל ילד מלא בעשייה, נתינה. בכל מה שהיה צריך. היה דואג לכולם".

הסבא שבתאי נאומברג ספד: "שני הנכדים שלי פרחים ממש. הם נרצחו על ידי מחבל ארור ועלו בסערה השמימה בקידוש השם. אלה שנהרגים על היותם יהודים נקראים הרוגי מלכות שמעלתם גבוהה".

לדבריו "זה מחייב אותנו לעסוק בדברי קדושה ולהוסיף קדושה בעולם, בעיקר על ידי לימוד התורה והגברת מצוות בין אדם לחברו. חג הפורים הקרב ובא מתייחד בכך שכל המצוות שבו הן מצוות שבין אדם לחברו".

עוד אמר הסב: "אני מאחל לעם ישראל שידעו לנצל את הימים הגדולים האלה להוסיף בקדושה ולהראות לקב"ה שאנחנו ראויים לקורבנות קדושים כאלה".

הוא התייחס לאירועים הפוליטיים הסוערים בתקופה האחרונה: "גרנו בגוש קטיף ונדרסנו על ידי ממשלת שרון ואף על פי כן יצאנו בכבוד. לא נהגנו באלימות. אני קורא היום לכל מי שלא מרוצה מהחלטות הממשלה לפחות לנהוג כמונו".

על ההתפרעויות הלילה בחווארה: "אני לא מסכים עם מה שנעשה אתמול אבל אני מבין מאיפה זה נובע".



0 תגובות